Termeni și condiții generale

Intermediar: COVERNIT ČR a SK s.r.o.

CUI: 09251014

Sediu: Všetice 13, 257 44 Netvořice

Înregistrată: în registrul comerțului gestionat de Tribunalul Municipal din Praga sub nr. C 333280

Cutie poștală electronică: 4jcafrr

E-mail: info@covernit.ro

Telefon: +4 0771 213 825


I. DISPOZIȚII INTRODUCTIVE

  1. Societatea comercială COVERNIT ČR a SK s.r.o., CUI: 09251014, cu sediul în Všetice 13, 257 44 Netvořice, înregistrată în registrul comerțului gestionat de Tribunalul Municipal din Praga sub nr. C 333280 (denumită în continuare „Intermediar”), este operatorul platformei online, site-ului web covernit.ro (denumit în continuare „Magazin Online”). În Magazinul Online sunt afișate produsele vânzătorului, societatea comercială D.S.M. Praha s.r.o., cu sediul în Stochovská 187/32, 161 00 Praga 6, CUI: 27149226, înregistrată în registrul comerțului gestionat de Tribunalul Municipal din Praga sub nr. C 100015 (denumită în continuare „Vânzător”). Vânzătorul dorește să ofere produse spre vânzare prin intermediul Magazinului Online, iar intermedierea vânzării produselor Vânzătorului este subiectul unui acord contractual separat între Intermediar și Vânzător.
  2. Intermediarul intermediază vânzarea produselor Vânzătorului către clienții Vânzătorului (denumiți în continuare „Client”), care sunt interesați să achiziționeze produsele Vânzătorului și realizează achiziția acestora prin intermediul Magazinului Online al Intermediarului.
  3. Rezultatul intermedierii este încheierea unui contract de vânzare între Vânzător și Client (denumit în continuare „Contract”), al cărui obiect este achiziționarea produselor de către Client de la Vânzător prin intermediul Magazinului Online. Intermediarul doar facilitează încheierea Contractului între Client și Vânzător și încheie Contractul în numele Vânzătorului. Intermediarul nu este parte contractuală a Contractului.
  4. Aceste condiții generale ale Intermediarului (denumite în continuare „Condiții Generale”) reglementează drepturile și obligațiile Intermediarului, Vânzătorului și Clientului în legătură cu intermedierea vânzării produselor Vânzătorului prin intermediul Magazinului Online al Intermediarului.
  5. Relațiile contractuale dintre Client și Vânzător sunt reglementate de aceste Condiții Generale. În aspectele care nu sunt reglementate de Condițiile Generale, relația contractuală dintre Client și Vânzător se supune condițiilor comerciale ale Vânzătorului, care fac parte integrantă din aceste Condiții Generale și din Contract și care reglementează drepturile și obligațiile reciproce ale Clientului și Vânzătorului în aspectele neacoperite de Condițiile Generale. Condițiile comerciale ale Vânzătorului sunt disponibile aici.
  6. Intermediarul nu este vânzătorul sau furnizorul produselor afișate și oferite pe Magazinul Online. Intermediarul doar informează clienții despre produsele și prețurile Vânzătorului și facilitează această vânzare. Intermediarul nu este responsabil pentru obligațiile Vânzătorului (în special pentru livrarea produselor, drepturile legate de defecte, garanție), care revin Vânzătorului conform Contractului, Codului Civil și altor reglementări legale.
  7. Intermediarul are dreptul să modifice sau să completeze unilateral conținutul Condițiilor Generale. Drepturile și obligațiile apărute pe durata valabilității versiunii anterioare a Condițiilor Generale rămân neafectate.
  8. Informațiile despre procesarea datelor personale ale clienților Magazinului Online sunt disponibile în secțiunea „Protecția Datelor Personale“.
  9. Definiții suplimentare:
    1. Preț” – suma de bani pe care Clientul se angajează să o plătească pentru produsele Vânzătorului.
    2. Costuri de livrare” – suma de bani plătită de Client pentru livrarea produselor, inclusiv eventuale costuri de ambalare, către Vânzător.
    3. Preț total” – suma reprezentând Prețul produselor și Costurile de livrare.
    4. TVA” – taxa pe valoarea adăugată conform Legii nr. 235/2004 Sb., privind taxa pe valoarea adăugată, cu modificările ulterioare.
    5. Factură” – document fiscal emis de Vânzător conform legislației în vigoare pentru Prețul total.
    6. Comandă” – propunere irevocabilă a Clientului pentru încheierea Contractului cu Vânzătorul, realizată prin intermediul Magazinului Online al Intermediarului.
    7. Cont utilizator” – cont creat de Client pe Magazinul Online, care permite salvarea datelor introduse de Client, istoricul comenzilor și contractelor încheiate.
    8. Produse” – articole comerciale, produse și bunuri ale Vânzătorului care pot fi achiziționate de Client pe Magazinul Online.

II. ÎNCHEIEREA CONTRACTULUI DE VÂNZARE

  1. Achiziționarea produselor se realizează prin intermediul interfeței web a Magazinului Online al Intermediarului.
  2. Contractul dintre Vânzător și Client se încheie la distanță prin intermediul Magazinului Online al Intermediarului, iar costurile de utilizare a mijloacelor de comunicare la distanță sunt suportate de Client. Aceste costuri nu diferă de tarifele de bază plătite de Client pentru utilizarea acestor mijloace (în special accesul la internet). În acest sens, Clientului nu i se percep costuri suplimentare peste Prețul total.
  3. Pentru achiziționarea produselor din Magazinul Online, Clientul trebuie să creeze o Comandă care să conțină următoarele informații:
    1. Produsele achiziționate – Clientul selectează în Magazinul Online produsele dorite, specifică caracteristicile acestora și le adaugă în „coșul de cumpărături”;
    2. Informații despre Preț, Costuri de livrare, metoda de plată a Prețului total și metoda de livrare a produselor – aceste informații sunt introduse de Client în timpul creării propunerii de Comandă în interfața de utilizare a Magazinului Online, iar informațiile despre Preț, Costuri de livrare și Prețul total sunt afișate automat pe baza produselor selectate de Client, metoda de livrare și metoda de plată a Prețului total;
    3. Datele de identificare și contact ale Clientului – în special numele și prenumele, adresa de facturare, adresa de livrare, numărul de telefon, adresa de e-mail, iar în cazul unei persoane juridice sau a unui antreprenor denumirea firmei, codul de identificare fiscală sau TVA, și informațiile despre obligația de plată a TVA.
  4. Clientul este obligat să furnizeze toate informațiile corect și adevărat. Informațiile furnizate de Client Intermediarului la efectuarea Comenzii vor fi considerate corecte și adevărate.
  5. Până la momentul trimiterii Comenzii, Clientul poate verifica și modifica informațiile completate. După verificare, Clientul trimite Comanda prin apăsarea butonului „Finalizează comanda”. Prin trimiterea Comenzii, Clientul își exprimă acordul cu aceste Condiții Generale, precum și cu Condițiile comerciale ale Vânzătorului. După apăsarea butonului „Finalizează comanda”, toate informațiile completate vor fi trimise Intermediarului.
  6. În cazul în care Clientul are un Cont utilizator, acesta poate plasa Comanda prin intermediul contului. Și în acest caz, Clientul este obligat să verifice corectitudinea, veridicitatea și completitudinea datelor precompletate. Procedura de creare a unei Comenzi este aceeași ca în cazul unui Client fără Cont utilizator, însă avantajul este că nu este necesară completarea repetată a datelor de identificare.
  7. O Comandă care nu conține informațiile menționate la art. 3 din această secțiune nu poate fi considerată o propunere validă pentru încheierea Contractului, iar Intermediarul nu o va lua în considerare. Intermediarul își rezervă dreptul de a nu procesa comenzile care ridică suspiciuni de abuz privind vânzarea online de către persoane neautorizate (de exemplu, comenzi care nu conțin numărul de telefon sau adresa de e-mail a Clientului, la care ar putea fi trimisă Confirmarea comenzii conform art. 9 din această secțiune).
  8. Oferta de produse din Magazinul Online nu constituie o ofertă obligatorie pentru încheierea unui Contract cu Vânzătorul, ci doar o prezentare generală care permite Clientului să trimită o Comandă. Comanda Clientului este considerată o ofertă de încheiere a unui Contract cu Vânzătorul și este obligatorie pentru Client. Dispozițiile art. 1732 alin. 2 din Codul Civil nu se aplică.
  9. Confirmarea primirii Comenzii de către Intermediar este trimisă Clientului imediat după expedierea Comenzii, printr-un e-mail generat automat, trimis la adresa de e-mail a Clientului indicată în Comandă. Acest e-mail generat automat nu constituie încă încheierea Contractului. Contractul dintre Client și Vânzător este încheiat ulterior, prin confirmarea manuală a primirii Comenzii de către Intermediar, transmisă printr-un e-mail de confirmare trimis la adresa de e-mail a Clientului indicată în Comandă (denumit în continuare „Confirmarea comenzii”).
  10. Este posibil ca o Comandă să nu poată fi confirmată conform art. 9 din Condițiile Generale. Acest lucru se întâmplă, de exemplu, atunci când produsele Vânzătorului sunt disponibile cu un termen de livrare extins, nu sunt disponibile deloc sau nu sunt disponibile în varianta dorită. În cazul în care există un motiv pentru care Intermediarul nu poate confirma Comanda Clientului, Clientul va fi informat despre aceasta. Dacă este posibil, Clientului i se poate trimite o ofertă pentru încheierea Contractului într-o formă modificată față de Comandă, iar Contractul se va încheia doar în momentul în care Clientul confirmă această ofertă.
  11. Clientul poate anula Comanda printr-o cerere de anulare trimisă la e-mailul Intermediarului (denumită în continuare „Anularea comenzii”). Anularea Comenzii va fi acceptată de Intermediar doar până în momentul Confirmării comenzii. După încheierea Contractului, anularea Comenzii nu mai este posibilă.
  12. În cazul în care se încheie un Contract, Clientul este obligat să plătească Prețul total, pe care trebuie să îl transfere în contul bancar al Vânzătorului indicat în Confirmarea comenzii.

III. CONTUL UTILIZATORULUI

  1. Pe baza înregistrării efectuate în cadrul Magazinului Online, Clientul poate accesa contul său de utilizator.
  2. La înregistrarea contului de utilizator, Clientul este obligat să introducă corect și complet toate datele solicitate și să le actualizeze în cazul în care intervin modificări.
  3. Accesul la contul utilizatorului este securizat printr-un nume de utilizator și o parolă. Clientul este obligat să păstreze confidențialitatea acestor date și să nu le divulge nimănui. În cazul utilizării neautorizate a acestora, Intermediarul nu își asumă nicio responsabilitate.
  4. Contul de utilizator este personal, iar Clientul nu este autorizat să permită utilizarea acestuia de către terțe persoane.
  5. Contul de utilizator poate fi șters de către Intermediar, în special dacă nu a fost utilizat timp de mai mult de un an sau dacă Clientul încalcă obligațiile prevăzute în Condițiile Generale.
  6. Contul de utilizator poate să nu fie disponibil în permanență, mai ales din cauza necesității de întreținere a Magazinului Online.

IV. CONDIȚII DE PREȚ ȘI PLATĂ

  1. Prețul este întotdeauna afișat în cadrul Magazinului Online pentru fiecare produs în parte, în propunerea de comandă și în Contract. În cazul unei discrepanțe între prețul afișat în Magazinul Online și cel afișat în propunerea de comandă, se aplică prețul din propunerea de comandă, care va fi întotdeauna identic cu prețul din Contract. În propunerea de comandă sunt afișate și costurile de livrare, precum și condițiile pentru livrare gratuită.
  2. Prețul total include prețul produselor și costurile de livrare și este afișat cu TVA inclus, precum și cu toate eventualele taxe prevăzute de legislația în vigoare.
  3. Plata prețului total se efectuează după încheierea Contractului și înainte de predarea produselor. Clientul poate alege una dintre următoarele metode de plată a prețului total (unele metode de plată pot fi disponibile doar în combinație cu anumite metode de livrare):
    1. prin transfer bancar în avans – în cazul plății prin transfer bancar în avans, prețul total este scadent în termen de 14 zile de la trimiterea Confirmării comenzii către Client. Informațiile necesare pentru efectuarea plății sunt transmise Clientului în cadrul Confirmării comenzii. La plata prin transfer bancar, Clientul este obligat să efectueze plata în contul Vânzătorului, indicat în Confirmarea comenzii, folosind simbolul variabil specificat. Produsele vor fi expediate din depozit doar după înregistrarea sumei corespunzătoare în contul Vânzătorului.
    2. prin card de credit, transfer online, monedă virtuală sau alte metode de plată instantanee – Clientul este obligat să efectueze plata în contul Vânzătorului, indicat în Confirmarea comenzii, folosind simbolul variabil specificat. Produsele vor fi expediate din depozit doar după înregistrarea sumei corespunzătoare în contul Vânzătorului.
    3. plată ramburs – în numerar sau cu cardul la livrare, dacă Clientul alege livrarea la adresa indicată de acesta. În acest caz, prețul total se achită la predarea produselor.
  4. Factura emisă de Vânzător va fi emisă electronic după plata prețului total și va fi trimisă pe adresa de e-mail a Clientului. Factura va fi, de asemenea, disponibilă în contul utilizatorului Clientului.

V. LIVRAREA PRODUSELOR

  1. Produsele vor fi livrate Clientului de către Vânzător, prin intermediul unui transportator contractual al Vânzătorului. Informații suplimentare sunt disponibile în secțiunea Livrare și plată a Magazinului Online.
  2. Costurile de livrare variază în funcție de metoda de livrare selectată, de cantitatea, volumul și dimensiunile produselor. Costurile de livrare sunt afișate Clientului în timpul plasării comenzii.
  3. Vânzătorul nu este obligat să expedieze produsele Clientului înainte ca acesta să achite prețul total, cu excepția cazului în care a fost selectată plata ramburs sau o altă metodă de plată care permite plata la predare.
  4. Produsele pot fi livrate doar pe teritoriul Republicii Cehe și Republicii Slovace, cu excepția cazului în care se convine altfel între Client și Vânzător.
  5. Termenul de livrare depinde întotdeauna de disponibilitatea produselor și de metoda de livrare și plată selectată. Termenul estimat de livrare este afișat în Magazinul Online pentru fiecare produs în parte.
  6. Dreptul de proprietate asupra produselor se transferă Clientului numai după plata integrală a prețului total și după preluarea produselor, în funcție de care dintre aceste evenimente are loc mai târziu. În cazul plății prin transfer bancar, prețul total este considerat plătit în momentul în care suma este creditată în contul Vânzătorului. În celelalte cazuri, plata este considerată efectuată în momentul în care aceasta este realizată.
  7. Intermediarul nu este responsabil pentru livrarea produselor, aceasta fiind în totalitate în sarcina Vânzătorului. Problemele legate de livrarea produselor sunt detaliate în Condițiile comerciale ale Vânzătorului.
  8. Drepturile Clientului legate de transferul riscului, drepturile din cauza defectelor, garanțiile, precum și drepturile garantate Clientului-consumator la achiziționarea produselor de la Vânzător sunt detaliate în Condițiile comerciale ale Vânzătorului, care sunt atașate acestor Condiții Generale. În plus, Intermediarul oferă asistență și informații în legătură cu:
    1. reclamațiile legate de defectele produselor – defectele produselor pot fi semnalate Vânzătorului, în special prin trimiterea unei scrisori la sediul Vânzătorului: D.S.M. Praha s.r.o., Stochovská 187/32, 161 00 Praga 6, sau personal la depozitul Vânzătorului de la adresa K Vechtru, 252 18 Ptice, sau prin e-mail la adresa: info@levnestavebniny.cz. Reclamația poate fi depusă și prin intermediul Intermediarului, la adresa de e-mail: info@covernit.ro. Pentru reclamații, Clientul poate utiliza formularul disponibil pe pagina Reclamații. În reclamație, Clientul trebuie să specifice modul de soluționare a reclamației pe care îl preferă (vezi art. 6.10 și art. 6.12 din Condițiile comerciale ale Vânzătorului), iar această alegere nu poate fi modificată ulterior fără acordul Vânzătorului.
    2. retragerea din Contract de către Clientul-consumator în termen de 14 zile de la preluarea produselor – pentru a-și exercita dreptul de retragere din Contract, Clientul-consumator trebuie să informeze Vânzătorul sau Intermediarul despre decizia sa. Termenul de retragere este considerat respectat dacă notificarea este trimisă înainte de expirarea acestuia. Clientul poate informa despre retragere prin e-mail la adresa info@covernit.ro sau prin scrisoare la adresa Vânzătorului: DSM Praha s.r.o., K Vechtru 1000, 252 18 Ptice. Pentru retragerea din Contract, Clientul-consumator poate utiliza formularul tip al Vânzătorului, disponibil pe pagina Reclamații. Totuși, nu este obligația Clientului-consumator să utilizeze acest formular tip.

VI. DISPOZIȚII FINALE

  1. Toată corespondența scrisă către Client poate fi transmisă de Intermediar prin e-mail, la adresa indicată în Comandă sau în contul utilizatorului Clientului.
  2. Aspectele legate de intermedierea achiziției produselor de către Client sau relațiile dintre Intermediar și Client, care nu sunt reglementate în mod specific în aceste Condiții Generale, se supun legislației din Republica Cehă.
  3. Relațiile contractuale dintre Client și Vânzător, care nu sunt detaliate în aceste Condiții Generale, se supun Condițiilor comerciale ale Vânzătorului și legislației din Republica Cehă, în special Codului Civil (Legea nr. 89/2012) și Legii nr. 634/1992 privind protecția consumatorului, cu modificările ulterioare.
  4. Pentru evitarea oricăror dubii, se precizează că Intermediarul nu este autorizat să accepte de la Client sume de bani pentru Vânzător, inclusiv Prețul total sau parțial, ori costuri legate de livrare. Intermediarul nu este autorizat să accepte în numele Vânzătorului propuneri de modificare sau completare a Contractului. De asemenea, Intermediarul nu este responsabil pentru soluționarea reclamațiilor, ci doar pentru recepționarea acestora.
  5. Aceste Condiții Generale intră în vigoare la data de 8 ianuarie 2025.

Consultanță de specialitate

Experții noștri vă sfătuiesc și vă ajută în realizarea proiectelor dumneavoastră.

Producție personalizată

Produsele selectate le fabricăm după nevoile dumneavoastră.

10 000 m² de spații de depozitare

Majoritatea produselor noastre sunt în stoc și gata de expediere.

Transport pentru produse supradimensionate

Produsele supradimensionate vă vor fi livrate cu vehiculele noastre proprii.